Saturday 15 October 2011

hari pertama berjumpa dya

assalammualaikum aku nk cita ksah aku gn dya ptama kly bertemu di kdai mkn....dy smbg gn aku tyk psl aku tyk nma dk mna....aku pon tyk dy blek dy pon gtw aku nma dy faizzuan pgl wan jaa...tp dy ckp dy knl aku dh lma dh cma aku jaa xknl dy....last2 dy cta psl dy bqu aku knl rupa2 nya dk stu kg gn aku jaa......mla dri saat 2 la aku nk knl dy....aku nk nobe dy tp aku malu nk mntk aku tw dy pon nk nobe aku tp dy xmntk sb malu maklum la kn bqu knl......tp msa 2 aku xdpt lg nobe dy aku dk pk cm na aku nk nobe dy...last2 skaly aku mntk tlg adk aku mntk nobe dy tp adk aku bg nobe kwn dy aku xnk.....aku nk nobe dy aku usaha gak nk nobe dy tp aku sdeh sb xdpt nobe dy....dlm bpe hari aku blek kg aku hppy sgt2 sb aku dpt nobe dy adk aku my bg kt aku nset dy swoh tlis nobe aku....aku mla2 ragu2 laa sb tkot slh owg tp adk aku ckp btoi laa lky yg aku nk mntk nobe aku....aku pon tnpa berfikir pnjg aku bg laaa........tp dy pky clcom aku maxis tp xpala 2 smua xpntg pon bg aku yg pntg aku lh knl dy gn lbh rapat lg....

No comments:

Post a Comment