Tuesday 10 January 2012

selepas pada ary 2 aku dan dye semakin rapat  knl dan aku happy sgat2 sbb dye bt aku bahagia dan dye mngubah hdop aku yg sdeh mnjdi bahagia...aku rasa allah dh bg satu anugerah kpada aku utuk lbih mngenali dye dgn mmndlam lg....dye layan aku dgn elok dy ckp dkt aku yg dye bhagia sgt brjmpa dgn aku sbb dye mmg nk kn aku tp cma aku jaa yg xtaw...dye slalu mcj  dan call aku  slalu amek berat tntng aku dan aku pon slalu amek brat tntng dye..mulai pada 2 jgak kmy slalu jm;pa kuaq mkan brsma2 msa 2 aku rasa  allah dh bg aku brjmpa dgn  seowg laky yg btoi2 phm aku sayang aku dan tima aku seadanya...aku pon gmbira sgt2 kehadiran dye dlm hidup aku  jugak  mengubah segalanya tima  kaseh yaallah...dye jnji gn aku  dye nk brsma2 gn aku dan jdikan aku ny teman idop dye slmanya aku caya dye yg dye btoi2 sygkan aku smpai skang...aku trlalu sygkan dy sgt2 aku xleh  tima laki lain dkm idop aku dh..aku arap aku gn dy dpt brsma2 dy seowg laky yg mnja klw dy mrah aku dy pjuk aku..ermm bahagia sngoh brsma gn dy  rsa cam xnk ja brpisah gn dy...hnya allah ja yg tahu btapa bhagia dan gmbiranya aku..tima kaseh yaallah sbb idup aku dh xmcm dlu...aku tima smua ny ng\\dgn aty yg tenang sgt2...

No comments:

Post a Comment